‘Dan vrijednosti’ Atlantic grupe: Kad poslovanje postane više od brojeva

Uveli su nove metode projektnog rada, razbili tradicionalne organizacijske strukture, educirali zaposlenike kako optimizirati potrošnju energenata u svojim okruženjima i osvojili treće mjesto u ovogodišnjem izboru najboljih regionalnih HR praksi!
Baš kada pomislimo kako su ‘kvartalni izvještaji i poslovne analize’ jedino mjerilo uspjeha i nit vodilja dobrog dijela poslodavaca, poput osvježavajućeg povjetarca na tržištu rada pojavi se priča o onima koji stvari rade drugačije.
I tvrtkama koje istinski mare za svoje ljude.

Atlantic Grupa pripada tom probranom društvu kompanija koje nisu usmjerene samo na brojeve na papiru, već se ozbiljno trudi unaprijediti živote svojih zaposlenika, ali i zajednice koja ih okružuje.
Potvrđuje to desetljeće projekta ‘Dan vrijednosti’, uspješne volonterske priče koju su lani osuvremenili, uzimajući u obzir potrebe svojih zaposlenika, ali i kontekst vremena u kojem smo se kao društvo zatekli.
Potvrđujući tezu kako poslovanje ne mora biti samo hladna razmjena dobara i usluga, nego i platforma za stvarne promjene, ‘Danom vrijednosti 2022’ impresionirali su publiku (a prethodno i stručni žiri) na ovogodišnjoj HR Days konferenciji.

U kraćem razgovoru približili su nam pozadinu i nit vodilju projekta koji iz godine u godinu služi kao inspiracija i dokaz da se poslovni svijet može kretati prema boljem, toplijem smjeru, gdje ljudi neće biti samo “resursi” za ostvarenje zadanih ciljeva, već pokretači uspjeha koji se doista cijene i poštuju.

Prije svega ,hvala na priznanju – uvijek je lijepo čuti da je naš trud ostavio dobar dojam, a osobito među kolegama iz HR zajednice.
Naš 10-godišnji program volontiranja, Dan vrijednosti, prošao je brojne izazove, od globalnih političkih i ekonomskih nesigurnosti do smanjenja budžeta i energetske krize. Stoga smo u 2022.godini odlučili takve izvanredne okolnosti iskoristiti u svoju korist i pokušati ga modernizirati, svemu u inat. Vjerujem da smo u tome i uspjeli, a ovo priznanje tome i svjedoči.
Naime, htjeli smo educirati naše zaposlenike kako optimizirati potrošnju energenata u svojim okruženjima, a kako bi im posljedično smanjili pritisak poskupljenja energenata. Htjeli smo, zajedno s njima, učiti kako biti održiviji građani u svojim domovima i radnim okruženjima te tako zajedno graditi svjetliju budućnost.
Kako bismo Dan vrijednosti 2022. uspjeli organizirati i da on uspješno i zaživi među našim Atlantikovcima, uveli smo nove metode projektnog rada, razbijali tradicionalne organizacijske strukture unutar kompanije i uspostavljali sinergije s timovima izvan Ljudskih potencijala&kulture.

Kako su zaposlenici reagirali kada ste im predstavili ideju, jesu li je odmah prigrlili i je li ona barem dijelom bazirana na njihovim prijedlozima, kritikama i sugestijama?

Ovaj je projekt bio inspiriran činjenicom da značajan dio naših zaposlenika pripada kućanstvima čiji je životni standard ostao značajno pogođen naglim porastom računa za energente. Tada smo odlučili da želimo nešto učiniti, ne samo kao kompanija, nego kao zajednica.
Htjeli smo ih potaknuti da dugoročno usade nove navike u svojoj svakodnevnici, a dodatni poticaj bio je humanitarnog karaktera, što je bilo odlično prihvaćeno.
Naime, svaka aktivnost optimizacije resursa koju su zaposlenici proveli i prijavili putem obrasca je bila pretvorena u eure kojima su punili humanitarni fond. Zaposlenici su potom imali priliku donirati sredstva projektu po svom izboru koji na održiv način rješava problem energetskog siromaštva. Ovaj pristup ne samo da je osnažio našu internu zajednicu, već je dodatno potaknuo svakog zaposlenika da doprinese široj slici ovog projekta.
Kakvi su bili ‘odjeci’ projekta, odnosno kako se on odrazio na vaše poslovanje, interne procese te zadovoljstvo i angažiranost zaposlenika?

Naši zaposlenici su nadmašili sva očekivanja- i svoja osobna i projektna. Naime, svojim aktivnostima su i prikupili i premašili očekivani iznos za dobrotvorni fond, a projekt je realiziran uz uštedu od čak 50% troškova. Međutim, ono što nam je posebno dragocjeno u ovogodišnjem Danu vrijednosti jest moć kombinacije različitih stručnjaka i gledišta u našoj kompaniji, a iz čega se izrodila veća vrijednost za naše ljude, brendove i Atlantic Grupu u cijelosti.

Jedan od ciljeva projekta bila je i veća briga o mentalnom zdravlju zaposlenika. Je li, i u kojoj mjeri, projekt polučio priželjkivane rezultate?

Kad govorimo o mentalnom zdravlju, ne možemo ne spomenuti Cedevitinu platformu ‘Budi Dobro Budi CE’. Njen cilj je popularizirati mentalno zdravlje kao temelj za kvalitetan život kroz moto ‘Svježa doza optimizma’. Naši kolege iz Cedevitinog tima su bili ključna karika u organizaciji generirajući, između ostalog, kvalitetan sadržaj za Atlantikove zaposlenike o tome kako očuvati optimizam čak i kad je teško. Iako možda nismo izravno mjerili njihov utjecaj, svjesni smo važnosti ovog aspekta brige za ljude, stoga će on nastaviti biti sastavni element naših budućih programa i inicijativa.

Planirate li nastaviti s projektom ili se u vašoj kreativnoj kuhinji ‘kuha’ nešto novo?

Naravno, ponosni smo što nastavljamo desetogodišnju tradiciju Dana vrijednosti, projekta volontiranja naših zaposlenika. Ono što nas posebno veseli i čini ponosnima nije samo kontinuitet projekta, već njegova evolucija. Dan vrijednosti više nije samo HR projekt – to je Atlanticov projekt. To je inicijativa koja ruši organizacijske barijere, stvara sinergije koje optimiziraju resurse i dodaju vrijednost te u konačnici obrazuje sve nas kako graditi svjetliju budućnost. Ono što želimo naglasiti je da kroz ovakve projekte želimo izgraditi bolju budućnost, ne samo za naše zaposlenike, brendove i kompaniju, već i za društvo u cjelini. Mi u Atlanticu vjerujemo u realne korake i konkretne akcije koje inspiriraju promjene.

Podijeli ovu objavu