HR Days 2017.: Razbijamo mitove i predstavljamo nove HR alate

36589772-resize-820x0x100

Što smo napravili u proteklih godinu dana? Koja smo nova rješenja preuzeli, a koje prakse jednostavno ne daju rezultate?

Pridružite nam se 23. i 24. ožujka u Rovinju gdje razbijamo HR mitove i okrećemo se alatima budućnosti:

Upoznajte AgileHR i otkrijte kako vam može pomoći uvesti inovacije u tvrtku

AgileHR preuzima tehnički način razmišljanja koji prevladava u uspješnim start-up tvrtkama i prenosi ga u okruženje ljudi i kultura. Prelazi okvire HR ‘najboljih praksi’ i zagovara partnerstvo sa svojim zaposlenicima i vođama, u zajedničkom stvaranju fleksibilnih rješenja orijentiranih na ljude.

Na koji način se implementira, objašnjava Natal Dank, stručnjakinja koja radi sa širokim rasponom klijenata, od inovativnih tehnoloških tvrtki (npr Booking.com), do renomiranih banaka (npr. Rabobank) i neprofitnih organizacija (npr Greenpeace).

Ova Australka sa škotskim korijenima uistinu je globalna u svom načinu razmišljanja te posjeduje radno iskustvo u Velikoj Britaniji, Europi, Australiji, Novom Zelandu, te Sjevernoj Americi i Južnoj Americi.

Otkrijte što je ‘uspješna osobnost’ i kako upravljanje talentima učiniti osobnijim

Nije lako biti usredotočen na razvoj individualnog talenta u organizaciji, ali nije nemoguće. Otkrijte koja je najbolja infrastruktura talenata za razvoj profesionalaca te kako razviti talent i stvoriti kulturu uključivanja u predavanju Tima Ackermanna „Pribavljanje talenata“.

Ovaj iskusan i strastveni stručnjak za HR i Pribavljanje talenata s više od 15 godina iskustva u raznim industrijama i regijama u tvrtkama kao što su Deutsche Bank, Microsoft i Swarovski nedavno se pridružio tvrtki Zalando gdje kao potpredsjednik sudjeluje u transformaciji i rastu najveće europske modne online trgovine.

Izvan korporativnog svijeta, Tim predaje Upravljanje ljudskim resursima na Međunarodnoj školi za menadžment, u Münchenu.

Jesu li najbolje HR prakse mit ili pravo rješenje za razvoj poslovanja?

Konstantne promjene na tržištu rada, ali i unutar korporacija, na HR zajednicu stavljaju veliku odgovornost: očekuje se da upravo oni smišljaju i nude rješenja koja će unaprijediti razvoj poslovanja. No, jesu li najbolje HR prakse pravi odgovor na taj izazov? Postoje li najbolje prakse za najbolje prakse, objasnit će Dagmar Suissa, stručnjakinja s više od 10 godina internacionalnog iskustva na različitim vodećim HR pozicijama u različitim industrijama.

Ova Direktorica organizacijskog razvoja u tvrtki Alma Media bavi oblikovanjem i revizijom ključnih tema poput performansa, vodstva i razvoja talenata i njihovom integracijom u suvremenom svijetu. Inspirirana agilnim pristupom razvoju softvera, ambasador je agilnog pristupa ljudskim resursima i izazivač teških HR procesa koji nisu dokazali da donose vrijednost poslu.

Iskoristite posebnu pogodnost do 15. prosinca: osigurajte kotizaciju za konferenciju po cijeni od 2.165,00 HRK + PDV. Za više informacija posjetite www.hrdays.net ili pošaljite upit na kontakt@moj-posao.net.

Fina: Tražimo inovativne osobe specifičnih znanja

6ba414ab-resize-820x0x100

Tamara Milić, direktorica Službe upravljanja ljudskim potencijalima FINA-e govori o priznanjima koje je agencija stekla u kvalitetnom upravljanju ljudskim potencijalima te opisuje profil idealnih kandidata za zapošljavanje u agenciji.

Financijska agencija je nositelj certifikata Poslodavac Partner, koje se dodjeljuje organizacijama za kvalitetno upravljanje ljudskim potencijalima te dobitnik nagrade Najbolje HR prakse u 2015. godini. Posebno se ističe dugogodišnjom tradicijom brige za dobrobit i razvoj svojih zaposlenika te njeguje praksu društveno odgovornog poslodavca koji uvažava posebnosti zaposlenika. Jedan od pozitivnih primjera je i zapošljavanje većeg broja osoba s invaliditetom, koje su uspješno integrirane u radni proces, zahvaljujući kvalitetnom programu uvođenja u posao, mentorstvu i kontinuiranom praćenju njihova rada. Više o svim ovim temama ispričala nam je Tamara Milić, direktorica Službe upravljanja ljudskim potencijalima, koja u Financijskoj agenciji radi od listopada 2010. godine.

 Koji su bili ključni HR projekti provedeni u Financijskoj agenciji u proteklom razdoblju te kakvi su planovi za naredni period?

Tijekom 2012. na razini Fine započinje izrada nove poslovne strategije, razmatraju se organizacijske promjene u skladu s potrebama poslovanja te se u okviru istog prepoznaje pravi trenutak za definiranje novog smjera upravljanja ljudskim potencijalima. Usvajanjem strateških smjernica iz područja HR-a, najavljena je transformacija funkcije upravljanja ljudskim potencijalima u strateškog partnera, koja je svoj položaj dodatno učvrstila 2014. godine, kada se izravno organizacijski pozicionirala pod Upravu. U svrhu pomoći organizaciji u podizanju razine kompetentnosti, postizanju boljih poslovnih rezultata i podizanju svijesti rukovoditelja o adekvatnom upravljanju radnicima, u okviru Službe upravljanja ljudskim potencijalima, pokrenut je razvoj/unaprjeđenje brojnih HR procesa, poput dizajna novog kompetecijskog  modela, Kataloga radnih mjesta, praćenja radne uspješnosti, standardizacije selekcijskog procesa, razvoja sustava internih trenera, kreiranja brojnih “soft skills” treninga i programa stručne obuke, naglašene skrbi o zaposlenicima u okviru Savjetovališta i slično.

U narednom periodu nastavit ćemo nadogradnju nekih već do sad implementiranih procesa, poput praćenja radne uspješnosti i kompetencijskog modela, usmjerit ćemo se na dodatni razvoj mentorskog programa, standardizaciju internog prijenosa znanja na razini organizacije te dizajn specijaliziranih programa za razvoj menadžera, talenata i ključnih zaposlenika.

Što FINA može ponuditi kao poslodavac?

Financijska agencija ističe se dugogodišnjom tradicijom brige za dobrobit i razvoj svojih zaposlenika. Kao društveno odgovoran poslodavac njeguje praksu uvažavanja njihovih posebitosti, o čemu svjedoči i zapošljavanje i integracija u radnu okolinu velikog broj osoba s invaliditetom što je i prepoznato od strane struke te nagrađeno nagradom za Najbolje HR prakse u 2015. godini.

Svjesni smo važnosti cjeloživotnog učenja, stoga svaki naš zaposlenik ima priliku za dodatno usavršavanje kroz različite oblike formalne i neformalne edukacije. Naši zaposlenici vrhunski su stručnjaci sa specifičnim znanjima u području, rad u našim multidisciplinarnim timovima dodatna je prilika za učenje i razvoj.

Koristimo različite napredne informatičke tehnologije i rješenja koja su u IT svijetu rijetko tako široko obuhvaćena i međusobno kompleksno povezana. Iz tog razloga u mogućnosti smo odraditi tehnološki i vrlo zahtjevne projekte.

Također, posebnu pažnju posvećujemo brizi za psihofizičko zdravlje naših zaposlenika, uz redoviti sistematski pregled i mogućnost povoljnijeg korištenja sportskih programa, u okviru funkcije upravljanja ljudskih potencijala djeluje i Savjetovalište za psihološku pomoć.

Dolaskom u Financijsku agenciju osoba može očekivati ugodnu radnu okolinu, koja je poticajna i timski orijentirana.  Naši novozaposleni kolege imat će priliku za učenje od vrhunskih stručnjaka, a svoj profesionalni razvoj će, uz različite oblike edukacija, moći dodatno usavršiti radom na komercijalnim projektima i projektima od nacionalne važnosti.

Kakav profil zaposlenika tražite?

U Financijskoj agenciji u skladu sa potrebama poslovanja najčešće zapošljavamo visokoobrazovane stručnjake iz područja IT-a, ekonomije i prava. Tražimo inovativne osobe specifičnih znanja, koje su spremne na dodatno usavršavanje i profesionalni razvoj. Osobe koje su timski orijentirane i spremne na izazove te imaju želju započeti i/ili nastaviti svoju karijeru u poticajnom okruženju.

Fina trenutno traži zaposlenike na sljedećim radnim pozicijama: 

Rok za prijavu na oglase je 27. svibnja.

Što za vašu organizaciju znači primitak Certifikata Poslodavac Partner?

Certifikat Poslodavac partner veliko je priznanje kako za funkciju upravljanja ljudskim potencijalima, tako i za organizaciju u cjelini.  Zajedničkim radom, u posljednjih nekoliko godina, napravili smo puno, postignuta je kompletna transformacija HR funkcije i njezino strateško pozicioniranje. Razvili smo, implementirali i dodatno usavršili brojne HR procese. Dobiti priznanje za uspješnost u području upravljanja ljudskim potencijalima, velika je kruna našeg uspjeha i naš veliki ponos, kao i poticaj da jednako uspješno nastavimo i dalje.

MojPosao.net – Fina: Tražimo inovativne osobe specifičnih znanja http://www.moj-posao.net/Vijest/75948/Fina-Trazimo-inovativne-osobe-specificnih-znanja/2/#ixzz4RI6StUfp

HR susreti na Student Future Dayu ZŠEM-a

9797d030-resize-820x0x100

Zagrebačka škola ekonomije i managementa najavljuje veliko okupljanje vodećih hrvatskih i međunarodnih tvrtki na jednodnevnom događanju 11. Student Future Day, 20. travnja 2016. godine. u prostorima ZŠEM-a, Jordanovac 110.

ZŠEM se može pohvaliti kako sustavno pomaže svojim studentima u pronalasku prakse i željenog zaposlenja, a cilj ovog projekta je omogućiti izravan susret diplomanata i ostalih studenata ZŠEM-a s predstavnicima poslovne zajednice na obostranu korist.

ZŠEM je poslovna škola u JI Europi i jedina je u Hrvatskoj s prestižnom AACSB akreditacijom, kojom je ušla među 5% najboljih poslovnih škola u svijetu. Proglašena je najboljom u Hrvatskoj već 8. godinu za redom, a ove je godine proglašena najboljom poslovnom školom u Hrvatskoj sa značajnim međunarodnim utjecajem.

Nedavno je ZŠEM postao centrom izvrsnosti u edukaciji HR specijalista što je potvrdila američka udruga Society for Human Resource Management dodijelivši ZŠEM-u certifikat za najbolji MBA iz Upravljanja ljudskim potencijalima (uz još samo 16 sličnih studija u svijetu izvan granica SAD-a). Na ZŠEM-u studira oko 1200 studenata na tri četverogodišnja preddiplomska studija (ekonomija i management, poslovno pravo i ekonomija i poslovna matematika i ekonomija) i na jednogodišnjem diplomskom studiju (MBA – 9 specijaliziranih smjerova + General MBA i Executive MBA).

U proteklih deset godina na Student Future Day sudjelovalo je osamdesetak tvrtki, a većina ih se odazove svake godine. Među našim vjernim partnerima su: Adecco d.o.o., Lidl, Privredna banka Zagreb, Pliva, , KMPG, Coca-cola Hellenic, Podravka, Deloitte, Kaufland, Positive Equity, Platinum Invest, Zagrebačka banka, Proctor & Gamble I mnogi drugi.

“Osim klasičnog prikupljanja životopisa, kroz prisniji odnos sa studentima ovo je prilika za intervjuiranje velikog broja kandidata na jednom mjestu, predstavljanje tvrtke, dodatno obrazovanje u području upravljanja ljudskim resursima, razmjenu znanja i networking među ostalim djelatnicima iz struke”, kaževoditeljica projekta Jelena Janković te nadodaje kako studenti spremno dočekaju buduće poslodavce budući da prije samog eventa prođu detaljnu obuku pripreme za intervjue”.

Detalje ovogodišnjeg centralnog okupljanja HR-ovca u lovu na kvalitetne zaposlenike pronađite na Career centar ZŠEM-a ili izravno na jelena.jankovic@zsem.hr.

HR Days: U modernom kompetitivnom okruženju najvažnije je da ste fleksibilni

8c95d01e-resize-820x0x100

U Rovinju je 17. i 18. ožujka održana 4. HR Days konferencija – dvodnevno stručno okupljanje više od 200 HR profesionalaca iz regije i svijeta.

Tema ovogodišnje konferencije bili su izazovi koje pred poduzeća postavljaju mladi talentirani zaposlenici čije se radne navike i očekivanja razlikuju od prethodnih generacija zaposlenika. Konferenciju su otvorili predstavnici organizatora Igor Žonja, direktor tvrtke Tau on-line koja upravlja portalom MojPosao, Raimo Mäkilä, CEO finske AlmaCareer Oy grupe i potpredsjednik Alma Medie te Aleksandar Zemunić, član Uprave tvrtke SELECTIO.
Uloga HR-a doživljava velike promjene jer se mijenjaju i osobine lidera te sve što smo do sada poznavali u kompanijama, istaknuli su organizatori konferencije. „Najvažnije je kako poboljšati kulturu kompanije i pripremiti je za budućnost. Uloga HR-a u tome je ključna. HR je onaj koji osluškuje promjene i unosi ih u kompanije čak i tamo gdje kompanije ne razumiju zbog čega bi promjena bila potrebna“, naglasio je Raimo Mäkilä.
Najsnažniji ste koliko je snažna vaša najslabija baterija
Kroz dva dana interaktivnih predavanja i radionica predavači su savjetovali kako povećati angažiranost zaposlenika te općenito osnažiti ljude u modernom poslovnom okruženju gdje prikupljanje informacija i stvaranje kontakata postaje prioritet s kojim je ponekad teško držati korak. „U modernom kompetitivnom okruženju najvažnije je da ste fleksibilni. Nove generacije traže fleksibilno radno vrijeme, traže coacheve od kojih mogu učiti i vrijeme za razvijanje energije koja će poduprijeti dugoročno razvijanje karijere. U tome je važna mentalna, emocionalna i fizička energija. Najsnažniji ste koliko je snažna vaša najslabija baterija. Razmislite što to znači kada ste pod pritiskom“, rekao je Koen Gonnissen, Executive Coach i Trainer te upozorio da je najveći izazov svake kompanije predugo ostajanje u ‘komfor zoni’: „Mnoge tvrtke ubrzavaju poslovanje: puno mailova, sastanaka. Puno toga radite, ali što ste konkretno napravili? Kada vam ide dobro, organizirajte pauze. To je definicija vrhunskog sporta. Ne možete riješiti problem koristite li isti način razmišljanja kao kada ste taj isti problem stvarali.“
Rasipamo inteligenciju i talent svojih zaposlenika
Jesus Vega, najpoznatiji španjolski govornik i gost predavač na COTRUGLI Business School istaknuo je da u HR-u postoji samo jedna tajna: uvjeriti lidere da samo pomoću ljudi mogu biti bolji i da moraju priznati vrijednost emocionalnog menadžmenta. „Rasipamo inteligenciju i talent svojih zaposlenika, koristimo je svega 10 posto. Obično komuniciramo stvari koje ljudi moraju napraviti, ali ne uključujemo ih u projekt. Možda u prošlosti nije bilo tako lako dati pojedincu ono što treba imati. Međutim, tehnologija nam je više nego ikad pomogla da prilagodimo politiku i programe, rasporede i okruženje potrebama svih individualaca. Ako to tehnologija omogućava, zašto to ljudima ne pružiti? Naš je izbor hoćemo li se vratiti u crno bijeli svijet ili ćemo stvoriti sretno i zabavno okruženje“, zaključio je Vega.
Jesus Vega (2)
Prvi put mladi ljudi siromašniji od umirovljenika
Mireia Montane, coach i predavačica strateškog menadžmenta ljudskih potencijala, upozorila je da će se do 2030. ugasiti čak polovica dosad poznatih radnih mjesta te da je smanjenje radne snage ozbiljan problem za koji se moramo pripremiti. „Za više od polovice Milenijaca najvažnija stvar je biti dobar roditelj, a za njih 30 posto kvalitetan brak. Posao nije na vrhu prioriteta: mladi ga smatraju dijelom života, ali ne i nečim što bi u njihovom životu zauzimalo posebno važnu poziciju. Što to znači? Morate imati radnu organizaciju u kojoj zaposlenici mogu donositi odluke, a vi im morate vjerovati da donose najbolje moguće odluke. Treba ih educirati u poduzimanju određenih rizika, ali i dati im povjerenje. Dobar je primjer Google, koji zaposlenike stavlja u centar svog poslovanja“, istaknula je Montane.
To je potvrdio i Yannis Koutrakis, IBM-ov Area HR Leader za jugoistočnu Europu, koji je istaknuo da živimo u ‘eri timova’: „Kompanije se organiziraju sve više oko zajednice i timova zajednice. Taj će se trend nastaviti širiti, a takvo novo izazovno okruženje traži nove vještine. Milenijci posjeduju te vještine. Oni već rade kroz suradnju, interakciju i tehnologiju na način kako mi nismo. Pa ipak, po prvi put u posljednjih trideset godina imamo podatak da su mladi ljudi siromašniji od umirovljenika. Mladi osjećaju velik pritisak na radnome mjestu, nezaposleni su ili potplaćeni. To su problemi o kojima je potrebno ozbiljno razmišljati“, upozorio je Koutrakis.
Složenost socijalne interakcije danas
Andrey Shtylenko, CEO & osnivač Studio Antara sa sudionicima je održao speed networking, model upoznavanja poslovnih kontakata po metodi brze razmjene informacija u ograničenom vremenu. Robert Torre, psihijatar i kolumnist, govorio je o sindromu narcizma u poduzetništvu te kako se nositi s nadređenima koji stvaraju nekreativno i neproduktivno radno okruženje, dok je Zdravko Petanjek, profesor anatomije i neuroznanosti na Medicinskom fakultetu u Zagrebu, održao predavanje o evoluciji mozga kroz adolescenciju. Susan Scott Parker, CEO Business Disabillity International-a, održala je predavanje na temu kako u rad uključiti osobe s invaliditetom te rekla da brojne kompanije nemaju osjećaj kako bi se i same trebale uključiti u zapošljavanje osoba s invaliditetom jer nisu svjesne da zapošljavaju barem deset posto ljudi s nekim oblikom nevidljivog invaliditeta.
Proglašene Najbolje HR prakse 2015.

Publika (2)Na konferenciji je održano svečano proglašenje Najboljih HR Praksi – uspješnih projekata koji su obilježili 2015. godinu. Riječ je o projektima koje su kompanije implementirale u svoja poslovanja te na taj način povećale kvalitetu rada svojih zaposlenika i poslovne rezultate.
Ove godine 19 kompanija prijavilo je 26 HR projekata, a prvo mjesto kao Najbolja HR praksa 2015. osvojila je tvrtka Podravka za projekt „Poticanje kreativnosti zaposlenika kroz uvođenje nove poslovne prakse“. Drugo mjesto osvojio je VIPnet za praksu „Vip alumni“, dok je treće mjesto pripalo Financijskoj agenciji za projekt „Fina DOP – uvažavanjem različitosti rastemo zajedno“.

Konferenciju su podržali partneri COTRUGLI Business School, Otvoreno učilište Algebra, Hrvatska Udruga Poslodavaca, Udruga U4HR, Američka gospodarska komora, Nordijska gospodarska komora te Njemačko-hrvatska industrijska i trgovinska komora. Connecting partner konferencije je TELE2, dok su svojim sponzorstvom konferenciju podržale Zagrebačka pivovara i Podravka. Medijski pokrovitelji su tportal, poslovni magazin Lider i Otvoreni radio.

HR Days: Sve što ste željeli znati o HRu na jednome mjestu!

45be7ecc-resize-820x0x100

Za manje od tri tjedna u Rovinju se okupljaju svjetski HR stručnjaci i raspravljaju o aktualnim temama upravljanja poduzećima i ljudskim potencijalima. Jeste li već rezervirali svoje mjesto?

U Rovinju se 17. i 18. ožujka održava četvrta po redu HR Days konferencija u organizaciji portala MojPosao i tvrtke SELECTIO.

Cilj konferencije je praćenje trendova u HR sektoru, razmjena iskustava sa stručnjacima iz svijeta i regije te predstavljanje uspješnih HR praksi koje su doprinijele razvoju poduzeća i njihovom efikasnijem upravljanju zaposlenicima.

Trendove i promjene s kojima se HR stručnjaci svakodnevno suočavaju predstavljaju i analiziraju stručnjaci zaposleni na vodećim pozicijama renomiranih svjetskih kompanija: izvršni direktori, HR stručnjaci, psiholozi i konzultanti.

Jedan od njih je i Robert Torre, psihijatar i stalni kolumnist tjednika Globus, koji će u predavanju „Narcizam i poduzetništvo“ govoriti o trendu rasta narcizma među korporacijskim tehnomedžerskim elitama te njihovom utjecaju na radno ozračje i učinkovitost.

Torre se već niz godina bavi radom s osobama s problemom kockanja, klađenja, pijenja i zlouporabe droga te je autor više knjiga iz područja psihijatrije ovisnosti. Njegovo bogato radno iskustvo primijenjeno u analizi korporativnih timova uvelike doprinosi razumijevanju modernog poslovnog okruženja te zasigurno otvara niz zanimljivih pitanja na koja će sudionici konferencije moći dobiti i odgovore iz prve ruke.

Zdravko Petanjek redoviti je profesor anatomije i neuroznanosti na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, pročelnik Katedre za anatomiju i kliničku anatomiju, a na HR Days konferenciji govorit će o digitalnoj revoluciji i evoluciji mozga kroz adolescenciju te kako razvoj digitalne tehnologije mijenja način na koji adolescenti uče i rade.

Okruženje u kojem danas adolescenti djeluju ne povećava njihove sposobnosti samo kroz učenje kao što je slučaj u odraslom mozgu, već mijenja strukturu neuralne mreže i time značajno određuje kapacitete najsloženijih kognitivnih funkcija koje će osoba imati tijekom ostatka života. Sve to predstavlja veliki potencijal za razvoj biološke osnove kognitivnih i emocionalnih kapaciteta, ali i veću opasnost da stvari krenu pogrešnim smjerom.

Profesor Petanjek aktivno je sudjelovao u realizaciji 5 međunarodnih projekata i 5 projekta Ministarstva znanosti. Njegovi radovi iz područja neoroznanosti rado se citiraju, stoga će njegovo gostovanje na konferenciji svakako izazvati veliki interes, posebno među stručnjacima koji već sada pripremaju strategije za buduće generacije svojih zaposlenika.

Cijeli program HR Days konferencije možete pogledati na http://www.hrdays.net/program/.

Vidimo se u Rovinju!